Sitemize Üye Olmak İçin Alttaki Butonlara Tıklayın.!



 
AnasayfaAnasayfa  KapıKapı  TakvimTakvim  SSSSSS  AramaArama  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  

Paylaş | 
 

 Blue jean'de twilight....

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
fatoş
ModeratörModeratör
avatar

Köpek
Mesaj Sayısı : 516
Kayıt tarihi : 09/09/09
Yaş : 23
Nerden : mersin/tarsus

MesajKonu: Blue jean'de twilight....   Paz Eyl. 13, 2009 8:57 am

Arkadaşlar blue jean dergisi her ay twilight la ilgili bir sürü şey veriyor . Bu ayda twilight arşivi yapanlar için twilight kitabı vermişler. Kitapta: robert pattinson, kristen stewart röportajı, karakter tnıtımalrı ,oyuncu blgileri ,kitaplarda geçen replikler ,twilight notlarrı,,twilight soundtrack falan var.Ayrıca (kellancılar için) dergide kellana bir sayfa ayırmışlar. arşiv yapanlar için haberiniz olsun diye söyledim.... lol! lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ÂLâCâKâRâNLıK
Acemi ÜyeAcemi Üye
avatar

At
Mesaj Sayısı : 52
Kayıt tarihi : 13/09/09
Yaş : 27
Nerden : ŞaNLıuRFa
Uyarı Seviyesi : 1

MesajKonu: Geri: Blue jean'de twilight....   Paz Eyl. 13, 2009 12:19 pm

Kujum Bu SiTé Daha güzeL QLması icin Bénim gibi bi moderatorLeri QLması Lazım Very Happy afro
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ÂLâCâKâRâNLıK
Acemi ÜyeAcemi Üye
avatar

At
Mesaj Sayısı : 52
Kayıt tarihi : 13/09/09
Yaş : 27
Nerden : ŞaNLıuRFa
Uyarı Seviyesi : 1

MesajKonu: Geri: Blue jean'de twilight....   Paz Eyl. 13, 2009 12:28 pm

YéNi GéLénLéR Kısmı yapıLsa Ve Kim géLdiySé SLm Ben geLdim diyebiLSe üye resimLeri kısmı oLsa Ne biLim daha cok böLüm oLabiLir meseLa msn böLümü Program böLümü
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Admin
AdminAdmin
avatar

Mesaj Sayısı : 93
Kayıt tarihi : 09/09/09

MesajKonu: Geri: Blue jean'de twilight....   Paz Eyl. 13, 2009 12:31 pm

evet bizimde düşündüğümüz bir fikir Very Happy

bu arada moderatör olmak için yetkili alımlarına konu açın Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://fanforum.yetkinforum.net
ÂLâCâKâRâNLıK
Acemi ÜyeAcemi Üye
avatar

At
Mesaj Sayısı : 52
Kayıt tarihi : 13/09/09
Yaş : 27
Nerden : ŞaNLıuRFa
Uyarı Seviyesi : 1

MesajKonu: Geri: Blue jean'de twilight....   Paz Eyl. 13, 2009 1:04 pm

aKLımda Cok DüŞünce var Smile Sitenin teması ic acıı diiL Smile düzenLenmesi Lazım Smile cok iş istiyo Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Admin
AdminAdmin
avatar

Mesaj Sayısı : 93
Kayıt tarihi : 09/09/09

MesajKonu: Geri: Blue jean'de twilight....   Paz Eyl. 13, 2009 1:06 pm

yapmı aşamasındayız..!!

Daha düzenlenecek çok şey var ve biz bunun farkındayız Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://fanforum.yetkinforum.net
fatoş
ModeratörModeratör
avatar

Köpek
Mesaj Sayısı : 516
Kayıt tarihi : 09/09/09
Yaş : 23
Nerden : mersin/tarsus

MesajKonu: Geri: Blue jean'de twilight....   Paz Eyl. 13, 2009 1:54 pm

Kuju adminimiz çok çalışıyor zaten düzenlemek için bizde sayfalar yüklüyoruz böyle:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Admin
AdminAdmin
avatar

Mesaj Sayısı : 93
Kayıt tarihi : 09/09/09

MesajKonu: Geri: Blue jean'de twilight....   Paz Eyl. 13, 2009 2:29 pm

Burda Değilde Özel Mesajla Muhabbet etseniz memnun olurum pale Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://fanforum.yetkinforum.net
fatoş
ModeratörModeratör
avatar

Köpek
Mesaj Sayısı : 516
Kayıt tarihi : 09/09/09
Yaş : 23
Nerden : mersin/tarsus

MesajKonu: Geri: Blue jean'de twilight....   Paz Eyl. 13, 2009 2:30 pm

Özür dileriz Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Blue jean'de twilight....
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Twilight :: Son Gelişmeler-
Buraya geçin: